Ven. Handagiriye Sirisumana Thero

Probationery Lecturer - Faculty of Languages and Cultural Studies


Office Address:

Bhiksu University of Sri Lanka,
New Puttalam Road,
Anuradhapura.

Email: sirisumana96@yahoo.com/sirisumanahandagiriye@gmail.com

Telephone:+94713576594


Rev. Handagiriye Sirisumana is a lecturer (probationary). He is working as the lecturer in Education Science at the Department of Social Sciences and Comparative Studies under the Faculty of Languages and Cultural Studies at the Bhiksu University of Sri Lanka. He has completed his B.Ed. degree in Education Science from the University of Colombo, M.A. degree from the University of Kalaniya and M.Ed. degree from the University of Peradeniaya, Sri Lanka. He is currently following his Master of philosophy degree in Education from the University of Peradeniya, Sri Lanka.

Master of philosophy degree in Education (Candidate) from the University of Peradeniya, Sri Lanka.

Master of Education degree from the University of Peradeniya, Sri Lanka. 2017.

Master of Arts degree from the University of Kalaniya, Sri Lanka. 2015

Bachelor of Education Degree (Hons), Faculty of Education, University of Colombo, Sri Lanka, 2011.

Government School Teacher at Buddhist collage and Vidyartha collage in kandy, Sri Lanka. (From 09.05.2012 to 09.01.2017)

Lecturer (Probationary) in Education Science, Department of Social Sciences and Comparative Studies, Bhiksu University of Sri Lanka, Anuradhapura, Sri Lanka,, Since 10.01.2017.

Appointment of Visiting Lecturer for conducting demonstration lessons, supervision and evaluation, of teaching practice and Dissertation in the Post Graduate Diploma in Education programme , University of Rajarata, Sri Lanka.

Articles :

අපගාමීත්වයෙන් තොර සිසු පෞරුෂයක උපයෝගීතාව පිළිබඳ මනෝ විද්‍යාත්මක අධ්‍යයනයක්” රේවතාභිනන්දන ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය, සංස්කෘත අධ්‍යයන අංශය, කැලණිය විශ්වවිද්‍යාලය 2017' පි. 396-406

ගෝලීය අධ්‍යාපනික සන්දර්භයෙහි සහ ශී‍්‍ර ලංකාවේ පාසල් පද්ධතියෙහි ක‍්‍රියාත්මක අන්තර්කරණ අධ්‍යාපනය පිළිබඳ විමසුමක්” ආශංසනා අභිනන්දන ශාස්තී‍්‍රය සංග‍්‍රහය" ඇත්කඳ වෙහෙර ප‍්‍රකාශන" 2017' පි. 157-172

මානව වංශ විධි විවරණ හා එහි පර්යේෂණ ලක්‍ෂණ පිළිබඳ විමසුමක්” ශාස්ත‍්‍ර ලෝචන ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය" ශිෂ්‍ය භික්‍ෂු සුභසාධක සංගමය, ශී‍්‍ර ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය" 2017' පි.504-519

පටිච්චසමුප්පාදයේ අරමුණුවල විවිධත්වය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් "ප‍්‍රවචන"8 වන කලාපය" ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්ව විද්‍යාලය" පි.194

ඉගෙනුම හා මතකය සංවර්ධනය සඳහා යොදාගත හැකි අධ්‍යයන ක‍්‍රමශිල්ප පිළිබඳ විමසුමක්" ශ‍්‍රී සුමංගල ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය" වාරියපොල සුමංගල පිරිවෙන ප‍්‍රකාශන" පි.475-491

පෙළඹවීම පිළිබඳ බෞද්ධ අධ්‍යාපන මනෝවිද්‍යාත්මක අධ්‍යයනයක්” බෞද්ධ මනෝවිද්‍යාව හා මනෝප‍්‍රතිකාර ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය, පි.384-397

වියුක්ත සංකල්ප සාධනය සඳහා බුදුරජාණන් වහන්සේ විසින් භාවිත ක‍්‍රම පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් : මූලාශ‍්‍රගත පටිච්චසමුප්පාදය ඇසුරින්”" ඤාණොපායනී" පි.60-75

— පෙළ දහමෙහි පැනෙන පටිච්චසමුප්පාද ධර්මය හා බුද්ධ කාලීන හේතුඵලවාදී ඉගැන්වීම් පිළිබඳ විමර්ශනයක් ” සෝමප‍්‍රභා ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය" ms'152-163

විචාරාත්මක චින්තනය හා එහි උපයෝගිතාව zzප‍්‍රවචනZZ ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලයීය විමර්ශිත ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය" 9 කලාපය" 2 අංකය" ප‍්‍රධාන සංස්කාරක" බෝදාගම සුමන හිමි" හල්පිටියේ සමිතසිරි හිමි. ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය" අනුරාධපුර" 2018" ISSN 2345-9999, ^ පිටු අංක 271-289&

අධ්‍යාපන ක්‍ෂේත‍්‍රයේ පර්යේෂණ සදහා භාවිත මිශ‍්‍ර ක‍්‍රමවේදය පිළිබඳ විමසුමක් ‘‘ප‍්‍රවචන’’ ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලයීය විමර්ශිත ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය, 8 කලාපය, 2 අංකය, ප‍්‍රධාන සංස්කාරකවරු :- බෝලියද්දේ ධම්මකුසල හිමි, කුඹුගොඩආරේ පඤ්ඤාලෝක හිමි, ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය, අනුරාධපුර, 2017, ISSN 2345-9999 (පිටු අංක 246-267)

විෂයමාලාව ක‍්‍රියාත්මක කිරීම, නියාමනය කිරීම හා ඇගයීමේදී සලකා බැලිය යුතු මූලික කරුණු ‘‘ප‍්‍රවචන’’ ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලයීය විමර්ශිත ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය, 9 කලාපය, 1 අංකය, ප‍්‍රධාන සංස්කාරකවරු :- පූජ්‍ය කිරම විමලතිස්ස හිමි පූජ්‍ය විල්ගමුවේ පියනන්ද හිමි, ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය, අනුරාධපුර, 2018, ISSN 2345-9999, ^ පිටු අංක 309-325&

විෂයමාලා සැලසුම්කරණයේ දී හා ක‍්‍රියාත්මක කිරීමේ දී සලකා බැලිය යුතු සාධක ශාස්ත‍්‍ර ලෝචන ශාස්ත‍්‍රීය සංග‍්‍රහය, ශිෂ්‍ය භික්‍ෂු සුභසාධක සංගමය, ශ‍්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය, 2019. ISBN 978 - 955-1867-21-8, ^ පි'340-352&

Conferences

පංතිකාමර ඉගෙනුම්-ඉගැන්වීම් ක‍්‍රියාවලියේදී ශිෂ්‍ය සමවයස් කණ්ඩායම්වල චර්යාරටාවන් පිළිබඳ අධ්‍යයනයක්’’" ජාතික සම්මන්ත‍්‍රණය 2017" ශ්‍රී ලංකා භික්‍ෂු විශ්වවිද්‍යාලය" අනුරාධපුර. පි.207-211

‘‘පටිච්චසමුප්පාදයේ අරමුණුවල විවිධත්වය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්’’,10th Annual Research Conference 2017, The Royal Asiatic Society of Sri Lanka, Colombo 07, p' 178

‘‘බෞද්ධ මානව සංවර්ධන දෘෂ්ටිකෝණය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්’’, 10th Annual Research Conference 2017, The Royal Asiatic Society of Sri Lanka, Colombo 07, p' 171

''Internal Teacher Development Process of Government Schools in Sri Lanka'', Master of Education Research Symposium 2017, Department of Education, University of Peradeniya, p.10,11

A speculative study on the issues of planning the education system and implementing its reformation in Sri Lanka, 1st international conference on Multidisciplinary Academic Research, Sydney, Australia. p.14

https://apiar.org.au/conference-paper/a-speculative-study-on-the-issues-of-planning-the-education-system-and-implementing-its-reformation-in-sri-lanka/

Dissertations:

1. පාසල්වල සදාචාරාත්මක විනයක් ගොඩනැගීම උදෙසා ගත හැකි බෞද්ධ ආභාසය පිළිබඳ අධ්‍යයනයක් ”" කාර්යමූල පර්යේෂණය" අධ්‍යාපන පීඨය" කොළඹ විශ්වවිද්‍යාලය. 2010

2. පටිච්ච සමුප්පාද දේශනාවේ පාරියාය ලක්‍ෂණ හා අරමුණුවල විවිධත්‍වය පිළිබඳ අධ්‍යනයක්’’ කැලණිය විශ්වවිද්‍යාලය. 2015

3. ශ්‍රී ලංකාවේ රජයේ පාසල්වල අභ්‍යන්තර ගුරු සංවර්ධන ක‍්‍රියාවලිය සිදුවන ආකාරය පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්’’" (තෝරාගත් රජයේ පාසල් හතරක් ඇසුරින්&" අධ්‍යාපන විද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව, පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලය" 2017

4. ගැටවරවියේ පාසල් සිසුන්ගේ විනය ගැටලූ හා එම ගැටලූ කළමනාකරණය කර ගැනීමට පාසල් විසින් ගනු ලබන ක‍්‍රියාමාර්ග පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්' මහනුවර දිස්ත‍්‍රික්කයේ තෝරාගත් පාසල් දෙකක් ඇසුරින්& අධ්‍යාපන විද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව" පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලය. 2017

Educational psychology

Education Law

Buddhist Teaching method

General methods of Education

Tel: 071-3576594

E Mail: sirisumana96@busl.ac.lk / sirisumanahandagiriye@gmail.com